RMAST
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Training 20 februari

2 plaatsers

RMAST :: Sailing :: BRYC

Ga naar beneden

Training 20 februari Empty Training 20 februari

Bericht  Gérard di feb 19, 2008 1:53 pm

De volgende training is voorzien op 20 februari. Vertrek ingang KMS
om 13.00u.
Er is transport voorzien, maar misschien geen chauffeur, hebben we iemand met militair rijbewijs ??

Ik zal een hoop materiaal meenemen om aan de boten te kunnen werken.
Planken, schuurpapier, schuurborstel, zeep, werkmateriaal, vijzen, ...

Ik zal om 13.00u aan de ingang zijn maar zal met mijn auto rijden om niet alles te moeten overladen.

Dieter hebt gij de lijst met deelnemers, en sport verwittigen ?
Dieter ik heb ook lijst nodig van de mogelijke deelnemers en begeleiders om aan het contract aan te hangen. Kunt gij dat uitprinten in 3 exemplaren en meebrengen woensdag ?

Het plan voor woensdag is : drie pico's (om alleen te varen) en de laser in het water krijgen, en indien mogelijk ook de 420. En ook de Jeanneau. En dan kunnen we beginnen oefenen.

Groetjes, Gérard
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training 20 februari Empty Re: Training 20 februari

Bericht  Fabienne wo feb 20, 2008 1:07 am

ik zal wel rijden. mag morgen militair rijbewijs afhalen tussen 12 en 13h.
grtz,
fabienne
Fabienne
Fabienne

Aantal berichten : 28
Leeftijd : 37
Location : Baal
Registration date : 23-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training 20 februari Empty training 27 februari

Bericht  Gérard zo maa 02, 2008 1:04 am

Goed weer om te trainen op deze woensdagnamiddag. En windstoten ! En dan maar proberen wedstrijdjes te draaien.
Gevolg : iedereen wou de temperatuur van het water uittesten, nazien of die incinerator ook effectief nut heeft voor het verwarmen van het water. Wel ja ... echjt warm water dus.
Fabienne, twintig keer bijna gekapseisd en vijf keer effektief, voor de eerste keer met Laser. Wou zich echter niet natmaken, bleef altijd bovenop haar bootje zitten. Van de anderen, met minder ervaring, ook drie het water in. Xavier was de enige die het wat koud vond. Dieter vertikte het, een beetje opstandige jongen soms ...

In februari !!! In het kanaal in Brussel !!! Niemand die het zal willen geloven.
Toffe bende.

Volgende week 05 maart, geen training omwille van parade.
De week erop wel, 12 maart. Vertrek om 13.00u

Gérard
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training 20 februari Empty Training 12 maart

Bericht  Gérard vr maa 14, 2008 4:00 am

Weersvoorspelling : storm op zee, in Brussel om dertien uur : 22 Kts, een kleine 6 Bft dus.

Eerst geprobeerd om de training af te gelasten. Maar dan toch maar met een paar wat aan de bootjes gaan werken. (Sarah haar fout). 420 terug in orde (voorstag hersteld, fokkeval doorgestoken, trim van overloop). Twee Lasers, klemmen vastgezet, touweindjes dichtgebrand.
En dan toch maar een Laser het water op, Dieter wou de stoere uithangen.
In tegenstelling met de vorige weken heeft hij dan toch maar de temperatuur van het water uitgetest. Probeerde even de techniek van Marcel; bij kapseizen handen op het zwaard en met de benen zwaaien om de boot terug recht te krijgen. Niet evident.

Volgende week, veel minder wind voorzien. Laatste week vóór het Paasverlof. We gaan proberen die nieuwe Laser het water op te krijgen, dat ik mij eens serieus met Sarah kan bezighouden.

Gérard
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training 20 februari Empty Re: Training 20 februari

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

RMAST :: Sailing :: BRYC

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum