RMAST
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Training J-80

4 plaatsers

Ga naar beneden

Training J-80 Empty Training J-80

Bericht  Gérard wo okt 31, 2007 1:16 am

Ik heb een paar reacties gekregen op mijn bericht op het forum van de J-80 klasse organisatie. Ik probeer ze te copiëren en hieronder te plaatsen.
Ik sta hier wat op mijn stoel te trillen van enthousiasme als ik denk aan de eventuele mogelijkheden die we hier aangeboden krijgen.
Xavier we moeten eens dringend een vergadering hebben met het bestuur om dit te bespreken.
Fabienne ge zorgt er voor dat ge van het bestuur volmacht krijgt om dit op 18 nov in Port-Zélande met de J-80 NCA door te praten.
Ik spreek in ieder geval al af met hen om ze daar te zien. Ik probeer ook al een paar plaatsen te versieren op een van hun bootjes op de Wintercup op het Grevelingenmeer op 18 nov.

Gérard


Laatst aangepast door op wo okt 31, 2007 1:26 am; in totaal 1 keer bewerkt
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty Eerste reactie

Bericht  Gérard wo okt 31, 2007 1:18 am

Hallo Gérard,

de helft van mijn bemanning is sowieso al belgische (ex-) militairen dus ik weet niet of een vreedzam Duitser daar tegenaan kan . Laughing

Serieus: Wij zijn wel en "core team" en probeeren zo vaak mogelijk ook echt samen te varen. Beslist de wedstrijden. Ik zou meestal op korte termijn kunnen zeggen als iemand afhakt - dan zijn opstappers altijd welkom. Maar als je eens wil trainen kunnen wij graag afspreken. Je moet wel rekening houden dat ons niveau vrij laag is - wij zijn geen doorgewinterte wedstrijdzeilers van wie je trucjes over racen en de J/80 kan leren. Ik heb de boot nu net een jaar - dus.... . Maar - mail gerust.

Alexander
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty Tweede reactie

Bericht  Gérard wo okt 31, 2007 1:20 am

gerard,

Des bras seront les bienvenus sur le JippieJ. We are trying to get a stabile crew but.....pas facile!!!
We will be there the 18th and hope to see you then.

A TRES BIENTOT
Emmanuelle
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty antwoord

Bericht  Gérard wo okt 31, 2007 1:54 am

Ik heb het volgende antwoord teruggestuurd :

Ik heb de indruk dat wij welkom zijn ? Of vergis ik mij ?
Wij hopen jullie op 18 nov in Port-Zélande te ontmoeten. We zullen er met zijn drieën zijn; ikzelf en de twee mooiste meisjes van ons team. En die nog goed kunnen zeilen ook, maar zonder echte wedstrijdervaring, enkel een paar regatta's op J-24 en J-80. We zouden in principe meezeilen met een Dehler Sprinta, maar ik ben nog niet zeker dat ik ze er allemaal op kwijt kan.
Als er dus eventueel 1 of 2 plaatsjes beschikbaar zouden zijn op een van uw bootjes, zou dat een leuke manier zijn om kennis te maken.

Gérard
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty Nieuwe reacties

Bericht  Gérard ma nov 05, 2007 2:37 am

Nog een paar antwoorden binnengekomen over dit onderwerp :
Dit moet dus absoluut doorgepraat worden op de vergadering van maandagavond.
Ik moet weten wat ik te bieden heb.

--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
"de twee mooiste meisjes van ons team"

Wat moet ik me hier bij voorstellen? Misschien telt jullie team maar 2 meisjes?

Serieus nu, misschien wat meer info geven over de desbetreffende dames, en niet alleen hun waist to hip ratio, en dan proberen concreet af te spreken met de geďnteresseerde teams om onaangename verrassingen te vermijden want het is een heel eind rijden.

--------------------------------------------------------------------------------
Welkom - natuurlijk. Een klasse moet groeien. Niet alleen van eigenaren maar ook van verslaafden... .

Als ik nog iemand nodig zou hebben: Hoe zit het met een training vooraf bijv of 10.11 of 17.11? En verder met training ook als misschien geen plaatsen tijdens de wedstrijd beschikbaar zijn? Ik heb vooral het probleem niet genoeg (serieus) op het water to kunnen omdat de bemanningsleden hun tijd ook nog met familie moeten delen.

Maar - laat ze niet eens op een J/80 varen en probeer dan terug op de Sprinta te stappen. Je zou denken het gaat achteruit... .

Groeten

Alexander

--------------------------------------------------------------------------------
Gérard

Leuk om van jullie plannen, te vernemen. Ik denk dat we inderdaad wel wat voor elkaar kunnen betekenen. Hoe spreken we af, ben je fulltime met dit werk bezig of moet je het in je vrije tijd doen? Wat zouden jullie graag willen? Een eigen boot om te trainen, bemannen etc.

Met vriendelijke groet

Walther
+31 6 53185280

--------------------------------------------------------------------------------
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty Nog, nog

Bericht  Gérard ma nov 05, 2007 4:48 pm

Training J-80 Icon_minipostGeplaatst: Ma Nov 05, 2007 12:23 pm

Leuk voorstel.

ik denk dat er genoeg boten zijn die bemanning te kort komen.
Ik zelf nu even niet maar dat kan volgende week al anders zijn.
het is voor mij zelf nu even afwachten.
maar met 8 j/80 op de grevelingen moet het zeker lukken.
je kunt mij altijd even bellen.

0031 (0) 6233898008
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty 18 november

Bericht  Gérard vr nov 09, 2007 12:11 am

Ik heb op de J-80 site het volgende bericht geplaatst:

Hallo,
Hier ben ik weer.

Wij hebben bij ons in de club in Brussel heel geanimeerd zitten discuteren over de mogelijkheden die wij gewaarworden om met jullie op j-80 te kunnen zeilen.

Ik heb geprobeerd op het nummer van "Twan" te bellen, opgegeven in zijn laatste antwoord, maar dat nummer blijkt een cijfer te veel te hebben en ik weet natuurlijk niet hetwelke.

Geresumeerd : ik heb één persoon, Dieter, die kan komen trainen op 17 nov en eventueel ook de wedstrijd zeilen (voorstel van "Jot"). Blijft dit mogelijk ?

Ik kom alleszins op zondag 18 nov naar het Grevelingenmeer met mijn twee meisjes (die kunnen niet op 17 nov). Ik hoop dat ik ze aan iemand kwijt kan. Als er iemand al weet plaats te hebben graag een seintje. Zij zijn allebei ongelooflijk enthousiast en hopen dat ze niet met mij op de Sprinta moeten. (zowel omwille van de Sprinta als omwille van mij, hebben ze mij doen begrijpen).

Emmanuelle, sur le JippieJ, tu me donnais l'impression d'avoir également de la place. Est-ce le cas? J'ai une file de jeunes qui ne demandent pas mieux que de remonter vers Port-Zélande, mais je peux difficelement les amener et puis les laisser sur le ponton.

Ik kijk ernaar uit jullie te ontmoeten en samen een glaasje te kunnen drinken (ik probeer een bak Grimbergen mee te smokkelen).

Op welke plaatsen liggen jullie en vanaf wat uur kunnen we jullie daar vinden ? Of spreken we af in Le Bateau op het palaver ?

Beste groeten,
Gérard
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty Training 17 nov

Bericht  Gérard vr nov 09, 2007 12:24 am

Dieter,

Van "Jot" ofte Alexander, die de persoon is die de training voorstelde op 17 nov, het volgende antwoord gekregen :

Gérard,

ik zou het morgen of begin volgende week weten. Ik zoek het nog met mijn "vaste losse" bemanningspool uit.

Groeten

Alexander
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty 17 Nov

Bericht  Dieter ma nov 19, 2007 1:40 pm

Ik heb me heel goed geamuseerd!
Ondanks de korte training (van 2.30 tot 4.15), heb ik wel veel bijgeleerd!
Ik was verantwoordelijk voor de gennaker trim bij voor de windse koers en de grootzeil trim bij aan de windse koers...
Persoonlijk vond ik die Alexander echt een toffe vent, en ik denk(hoop) dat hij dat ook van mij vond Wink
Hij hoopte alleszins dat ik nog eens een andere keer kon komen! bounce
Ik hoop dat ook Wink

grtz D.
Dieter
Dieter

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 36
Location : Koksijde
Registration date : 08-10-07

http://www.lacoxydoise.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty Grevelingencup

Bericht  Gérard ma nov 19, 2007 7:31 pm

Tof, Dieter, dat het meegevallen is. Hopelijk kunnen de contacten verder uitgebouwd worden zodat we ons in hun milieu wat kunnen inburgeren.

Wij hebben zondag contacten gehad met de bemanningen van de 'Jot' (uw boot), de Mentaquilibrium, en de 'Jégalité'. Eigenlijk allemaal positief. De bedoeling op dit ogenblik leek mij dat ze een soort bemanningspool zouden creëren langs hun forum en als nodig en beschikbaar graag mensen van bij ons zouden meenemen.

Te volgen dus op hun forum :
http://www.createforum.com/j80klasse/

Voor verslagen en foto's van de laatste Grevelingencup door de ogen van de J-80 zie ook hun forum op :
http://www.createforum.com/j80klasse.viewforum.php?f=8&mforum=j80klasse onder de rubriek 18 november 2007.

Gérard
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty tussennoot

Bericht  Celcatraz ma nov 19, 2007 9:49 pm

Ahum...

grrlllrlllrlrllllllll ....die wij met SMIKA (een noorse volkboot) gewonnen hebben in toer klassen 4 en 5.....sorry ik had iets in men keel



Training J-80 Uitsla10
Celcatraz
Celcatraz

Aantal berichten : 79
Location : Stabroek
Registration date : 16-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty lol

Bericht  Dieter ma nov 19, 2007 9:55 pm

waren de anderen dan echt zó slecht marcel? Wink

felicitations!! cheers

grtz
Dieter
Dieter

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 36
Location : Koksijde
Registration date : 08-10-07

http://www.lacoxydoise.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty wel weg maar hopelijk nog niet helemaal vergeten

Bericht  fredje kroketje zo dec 02, 2007 8:24 pm

Ik ben content om te zien dat RMAST hoe langer hoe meer uitbreidt.
Eens ik in het weekend terug wa meer tijd heb en er nog volk gevraagd wordt, kom ik zeker nog wel is meedoen. Dit kan zowel op de spuikom als in nederland.
Ik hoop dat dit forum daarvoor blijft bestaan. Ideaal middel om toch in contact te blijven. (3 keer hoera voor de webmaster)


Groeten Fred

fredje kroketje

Aantal berichten : 1
Leeftijd : 40
Location : Vosselaar
Registration date : 23-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty Nooit

Bericht  Gérard zo dec 02, 2007 11:37 pm

Frederick,

Wij vergeten u NOOIT. (we hebben te veel afgezien met u !!!)
Kom maar gerust terug iedere keer dat ge kunt/wilt/moogt. Der is nog veel plezier te beleven.
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty Re: Training J-80

Bericht  Celcatraz ma dec 03, 2007 12:46 am

zoals de kerstmarkt van 12 december :-)
Celcatraz
Celcatraz

Aantal berichten : 79
Location : Stabroek
Registration date : 16-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty Dringend

Bericht  Gérard zo jan 27, 2008 7:21 pm

Er is een plaats voor training op een J-80 op zondag 03 feb 2008. (op de JOT, boot met veel ex-militairen !)
Héél nuttig voor diegenen die eventueel naar Brest zouden willen.
Plezier verzekerd ; ik hoorde dat ze gisteren met 10 Kts snelheid en 30 Kts wind plat geslagen zijn.

Waarschijnlijk ook een plaats op zaterdag 09 feb en voor de wedstrijd op 10 feb.
Alles op de Grevelingen.

Dringend reageren als mogelijk.

Gérard
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Training J-80 Empty Re: Training J-80

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum