RMAST
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht / on cherche...

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gezocht / on cherche... Empty Gezocht / on cherche...

Bericht  Celcatraz do maa 06, 2008 8:01 pm

Il y aura des entrainements sur FC8 pendant les vacances de pâques (un jour) pour ceux qui sont intéressés. Il faut une équipe de 5 personnes (environ) pour que l'entrainement prend place...tous les volontaires sont la bienvenues... intéressé laissez votre nom derrière Razz

Après les vacances de pâques il y aura des entrainements pour les equipes de brest et livorno, ça peut être un mix des deux equipes mais il faut avoir une equipe de 5 personnes. Les entrainements sont pendant le weekend (le samedi ou le dimanche)




Er zullen trainingen plaatsvinden op FC8 tijdens de paasvakantie (een dag of zo veel je wil) voor zij die geïnteresseerd zijn, laat uw naam hier maar achter... We moeten wel een ploeg zien samen te stellen van 5 man

Na de paasvakantie zullen er trainingen plaatsvinden voor de bemanningen van Brest en Livorno, deze trainingen zijn in het weekend (zondag of zaterdag) ook hier dient men met 5 te zijn voor een training. Dat kan een mix zijn van de ploeg van brest met die van livorno natuurlijk.


Dus voorlopig:
- Ivo
-Marcel


Laatst aangepast door Celcatraz op ma maa 10, 2008 5:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Celcatraz
Celcatraz

Aantal berichten : 79
Location : Stabroek
Registration date : 16-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht / on cherche... Empty Re: Gezocht / on cherche...

Bericht  ivo ma maa 10, 2008 4:09 pm

In de paasvakantie kan ik zeker nog enkele vrije dagen vinden. De weekends hangen af van welk weekend en passen de zondagen nooit.

ivo

Aantal berichten : 4
Location : Koksijde
Registration date : 07-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht / on cherche... Empty Re: Gezocht / on cherche...

Bericht  Celcatraz ma maa 10, 2008 5:55 pm

Ik ben hier ook wel ergens voor te vinden ze... zeker wanneer we 's avonds nog ergens ene gaan pakken:-). In paasvakantie kan ik al niet en de weekends erna misschien, maar dat afhangt van:

- als ze me niet nodig hebben op regatta's
- kben zelf ook bezig met een ploeg te vormen voor op men eigen boot (3 man crew)
- Ik zou ook graag eens willen gaan trainen voor single handed - long distance sailing (maar hier ben ik op dit moment enorm veel over aan het lezen en is niet makkelijk...dus nog een project dat bezig is eigenlijk)

Dus kzou eerder willen meedoen als training voor de ploeg van Brest ofzo

Groeten,
Marcel
Celcatraz
Celcatraz

Aantal berichten : 79
Location : Stabroek
Registration date : 16-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht / on cherche... Empty training in nieuwpoort

Bericht  Dieter di maa 11, 2008 1:53 am

Ieder weekend voor mijn part

wel NIET in de paasvakantie => SKIEEN Very Happy:D
Dieter
Dieter

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 36
Location : Koksijde
Registration date : 08-10-07

http://www.lacoxydoise.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht / on cherche... Empty Re: Gezocht / on cherche...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum