RMAST
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dromen

Ga naar beneden

Dromen Empty Dromen

Bericht  Gérard vr dec 07, 2007 10:55 pm

"De Amerikaan Bill Marden is deze week aangekomen in Santa Lucia, nadat hij de Atlantische oceaan was overgestoken vanaf de Azoren. Hij deed dit solo met zijn 52 voet lange jacht. Niet veel bijzonders, zult u denken. Mis: Bill Marden is 85 jaar oud."

Zie vervolg van het verhaal op http://www.zeilen.nl/actueel/nieuws/zeiler-van-85-steekt-oceaan-over/11030 .

Dit is een droom die ik zo stilaan naar het schap van de illusies aan het verhuizen was, maar zie ... terug naar het schap van de dromen ermee, blijkbaar heb ik nog wat jaren te goed om die droom waar te maken !!!

Gérard
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty dromen

Bericht  hermansg do jan 03, 2008 5:39 pm

Het moet wonderbaarlijk zijn om de oceaan helemaal alleen aan te gaan, ik zou zeker het orkanenseizoen vermijden. Zelf ben ik 3 jaar geleden samen met een Venezolaan en een Fransman uit Martinique vertrokken voor de grote oversteek te doen met een catamaran 40 voeter. Om goede wind te hebben zijn we langst Bermuda naar de Azoren gezeild ( wel, ook wel veel op motor, het is een 7-tal dagen windstil geweest). Na een overnachting in Sao Miguel en de nodige voorraad in te slagen hadden we nog een week te gaan om eindelijk toe te komen in Vilamoura-Portugal. We hebben in totaal 28 dagen op volle zee gezeten.
gary

hermansg
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum