RMAST
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cours disponibles - Beschikbare cursussen

Ga naar beneden

Cours disponibles - Beschikbare cursussen Empty Cours disponibles - Beschikbare cursussen

Bericht  Gérard za nov 10, 2007 1:43 am

Je viens de revérifier les cours qui se trouvent sur mon site. Vous pouvez y trouver actuellement, dans la farde 'Zeilen', le cours de voile Marine (N et F).

Ik heb zojuist de cursussen nagekeken die zich op mijn site bevinden. Ge vindt er op dit ogenblik, in de farde 'Zeilen', de zeilcursus Marine (F en N).

http://mio.discoremoto.alice.it/loriauxg/
Om te downloaden de file aanklikken en de knop 'scarica' (italiaans voor downloaden)
Pour télécharger cliquer le ficher et puis le bouton 'scarica' (italien pour download)
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Cours disponibles - Beschikbare cursussen Empty Trim Spinnaker - Gennaker

Bericht  Gérard za nov 10, 2007 1:46 am

Ik heb er twee artikels bijgevoegd over het trimmen van de Spinnaker en de Gennaker.

Je viens d'y ajouter deux articles sur le trim du Spinnaker et du Gennaker.

procedure : voir ci-dessus, zie hierboven
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Cours disponibles - Beschikbare cursussen Empty Trim Genua en Grootzeil - Trim Génois et Grande voile

Bericht  Gérard zo nov 11, 2007 7:19 pm

Je viens encore d'ajouter les articles sur le trim du génois et de la grande voile

Ik heb zojuist de artikels toegevoegd over het trimmen van de genua en van het grootzeil
Gérard
Gérard

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 77
Location : Rotselaar
Registration date : 15-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Cours disponibles - Beschikbare cursussen Empty Re: Cours disponibles - Beschikbare cursussen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum