BRYC-2009
2 plaatsers
BRYC-2009
Op dindag 17 feb zijn Gérard en ik (Filip) gaan vergaderen met Madame Mady van de BRYC. Over het algemeen is er niet veel veraderd tegenover vorig jaar:
-de eerste training zal doorgaan op woensdag 11 maart van 13.30u tot 18.00u (wat de gewoonlijke uren van de trainingen zullen zijn);
-de bootjes die ter onze beschikking zullen staan: 1xLaser, 1x4.20, 1of2x4.70, 3 Laser Picollo (deze aantallen zijn nog niet volledig zeker);
-alle woensdagenen dat wij (RMAST) kunnen gaan trainen zullen er geen andere activiteiten van de zeilploeg BRYC bezig zijn;
-het 'contract' met de BRYC voor 2009 stopt in juli (zoals de vorige jaren).
Ik kijk alvast uit naar het moment dat we voor het eerst een stevige, Brusselse zeilwind door onze korte haren kunnen laten waaien tijdens de zware schoolweken, wat jullie?!
Groetjes Filip
-de eerste training zal doorgaan op woensdag 11 maart van 13.30u tot 18.00u (wat de gewoonlijke uren van de trainingen zullen zijn);
-de bootjes die ter onze beschikking zullen staan: 1xLaser, 1x4.20, 1of2x4.70, 3 Laser Picollo (deze aantallen zijn nog niet volledig zeker);
-alle woensdagenen dat wij (RMAST) kunnen gaan trainen zullen er geen andere activiteiten van de zeilploeg BRYC bezig zijn;
-het 'contract' met de BRYC voor 2009 stopt in juli (zoals de vorige jaren).
Ik kijk alvast uit naar het moment dat we voor het eerst een stevige, Brusselse zeilwind door onze korte haren kunnen laten waaien tijdens de zware schoolweken, wat jullie?!
Groetjes Filip
Flip- Aantal berichten : 2
Registration date : 13-02-08
Re: BRYC-2009
ebt ge daarvoor al regeling getroffen met kapt donckers, betreffende de personen die mogen spec B zijn?
grtz
grtz
Soortgelijke onderwerpen
» De BRYC Vloot
» Maandag 11 december vergadering BRYC
» Zeilen in juni op de BRYC
» Nieuw seizoen bij de BRYC
» 2009
» Maandag 11 december vergadering BRYC
» Zeilen in juni op de BRYC
» Nieuw seizoen bij de BRYC
» 2009